Να γιατί κάθε ΄΄κουράς΄΄ γίνεται (ή θέλει) να γίνει αρχηγός


Στις αρχές της ανθρωπότητας, όταν δημιουργήθηκε ο άνθρωπος, τα ζωτικά όργανα άρχισαν να συζητούν για το ποιος θα γινόταν αρχηγός.

Ο εγκέφαλος είπε:

Εγώ πρέπει να γίνω αρχηγός, εφόσον οργανώνω την λειτουργιά όλων σας.

Τα μάτια ισχυρίστηκαν:

Εμείς θα πρέπει να γίνουμε αρχηγός, γιατί φυλάμε όλο το σώμα.

Η καρδιά είπε:

Τότε εγώ θα έπρεπε να ήμουν αρχηγός, γιατί μεταφέρω το αίμα για να δουλεύετε όλοι σας.

Το στομάχι δήλωσε:

Εγώ θα γίνω αρχηγός, γιατί σας τρέφω όλους.

Τα πόδια είπαν:

Πρέπει να γίνουμε αρχηγός, γιατί μεταφέρουμε όλο το σώμα  Και όλοι αγανάκτησαν απο τις εξηγήσεις των άλλων.

Όταν η κουράς ζήτησε να γίνει αρχηγός, όλοι σκάσανε στα γέλια.

Η ΚΟΥΡΑΣ ΕΙΠΕ ΜΟΝΟ:

Εγώ θα είμαι αρχηγός...κι αρνήθηκε να βγει για ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ!!!

ΤΟ ΣΩΜΑ έσκαγε  το ΣΤΟΜΑΧΙ φούσκωσε  τα ΜΑΤΙΑ θόλωσαν  η ΚΑΡΔΙΑ αγωνιούσε  τα ΠΟΔΙΑ έτρεμαν....

Και τότε όλοι φώναξαν: Να γίνει η κουράδα αρχηγός!!!!!

Και απο τότε κάθε κουράδα γίνεται αρχηγός και μας κυβερνάει..........

Πηγή
http://www.youtube.com/watch?v=ohyc2M4KJJI

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΥΠΟΥΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ....