Αναρτήσεις

<< Ύψωμα 731 >> - το πιο Αιματοβαμμένο Ύψωμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου

Εικόνα
''  Άγνωστες  Θερμοπύλες  του  Πολέμου  '' "Επί 7 ημέρες, ως τις 25 Μαρτίου η μεραρχία δοκιμάστηκε σκληρά, αλλά απέκρουσε τα κύματα των επιτιθέμενων αντιπάλων. Οι επιθέσεις και αντεπιθέσεις άρχιζαν με πυκνό κανονιοβολισμό που κατέσκαβε τα υψώματα, για να καταλήξουν σε συμπλοκές,όπου το λόγο είχαν η χειροβομβίδα και η λόγχη. Το ύψωμα 731, μεταξύ Αώου και Άψου, έμεινε θρυλικό. Ως τις 19 Μαρτίου, μετά από σχετική τριήμερη ανάπαυλα, οι Ιταλοί εξαπέλυσαν κατά του υψώματος 731 όχι λιγότερες από 18 επιθέσεις. Το «731», όπως έμεινε γνωστό στην πολεμική ιστορία και των δύο αντιπάλων, υπήρξε ίσως ένα από τα πιο αιματοβαμμένα υψώματα ολόκληρου του παγκοσμίου πολέμου". Αφήγηση ενός Ιταλού, έφεδρου ανθυπολοχαγού, που ηγήθηκε πολλές φορές των ανδρών του στις επιθέσεις κατά του 731 «Όταν εφορμήσαμε την πρώτη φορά κατά του 731, πίστευα ότι δεν θα συναντούσαμε ούτε έναν Έλληνα ζωντανό πάνω στο ύψωμα. Τόσο σφοδροί ήταν οι βομβαρδισμοί που προηγήθηκα

ΕΛΛΑΔΑ : Παγκόσμιος Ηγέτης στην Αλλαγή

Εικόνα
Ελλάδα: Παγκόσμιος Ηγέτης στην Αλλαγή / Μεταμόρφωση Το έθνος της Ελλάδας έχει γίνει το επίκεντρο της προσοχής του κόσμου ολόκληρου. Τα μάτια είναι στραμμένα στην κυβέρνηση της Ελλάδας και σ' εσάς τους Έλληνες, για να δουν πώς θατια όλων  διαχειριστείτε τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζετε. Για μία ακόμα φορά, η Ελλάδα βρίσκεται στο προσκήνιο του πεπρωμένου της ανθρωπότητας, χαρτογραφώντας το μονοπάτι που οδηγεί μπροστά. Οι πράξεις σας και η συμπεριφορά σας θα ανοίξουν το δρόμο που θα ακολουθήσουν άλλα έθνη και άλλοι λαοί. Επειδή συγκαταλέγω τους Έλληνες ανάμεσα στους πιο αγαπημένους αδελφούς και αδελφές μου, θα ήθελα να σας προσφέρω κάποιες προοπτικές που ελπίζω ότι θα σας βοηθήσουν να κινηθείτε με χάρη μέσα από αυτή την κρίση και να βγείτε θριαμβευτές. Μετά από πολλά χρόνια δουλειάς με ανθρώπους και ομάδες που στέκονταν σε κρίσιμα σταυροδρόμια, έχω γίνει ένα είδος ειδικού στη διαχείριση κρίσεων, κυρίως στην πνευματική διάσταση της ζωής. Για να ξεκινήσετε, επαναπροσδιορ

'' Η Ελληνική κοινωνία θρυμματίστηκε ''

Εικόνα
Μάρκ Μαζάουερ: ”Η ελληνική κοινωνία θρυμματίστηκε” Xωρίς υστεροβουλία ή γλυκερές εξιδανικεύσεις, ο βαθύς γνώστης της ελληνικής ιστορίας μιλά για την κρίση της χώρας μας και τους σπασμένους δεσμούς εμπιστοσύνης μεταξύ των κοινωνικών ομάδων και των πολιτικών, και ισχυρίζεται ότι όλα τα σενάρια εξόδου από την ευρωπαϊκή ένωση είναι ανέφικτα, αν όχι ολέθρια. Ο τρόπος που ο κορυφαίος βρετανός ιστορικός και συγγραφέας Μάρκ Μαζάουερ μιλά για την Ελλάδα από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής θα έπρεπε να αποτελεί πρότυπο προς μίμηση για πολλούς Έλληνες.  Βαθύς γνώστης της νεότερης ελληνικής ιστορίας και της ιστορίας των Βαλκανίων, μιλά για την ελληνική κρίση ήρεμα, ψύχραιμα, με σεβασμό για μια χώρα που βρίσκεται στη δύσκολη καμπή της νεότερης ιστορίας της, χωρίς, όμως, να παραβλέπει τα σοβαρά προβλήματά της και όσους τα ενίσχυσαν. Ο φιλελληνισμός του δεν έχει τη γλυκερή εξιδανίκευση άλλων εποχών, ο λόγος του δεν κρύβει την υστερόβουλη κολακεία προς τους απελπισμένους Έλληνες

Θα γίνουν οι επισκευές; Κι αν γίνουν θα τους αφήσουμε να τις κάνουν και πάλι χάρτινες;

Εικόνα
                                                                            Πάτρα  6  Οκτωβρίου  2012 Ο  Πρόεδρος  του  Εκπολιτιστικού και Μορφωτικού  Συλλόγου  Εργατικών  Κατοικιών  Λεύκας  Πατρών Προς :   Τους  κατοίκους  του  οικισμού  Εργατικών  Κατοικιών  Λεύκας  Πατρών ΘΕΜΑ :  Επισκευές  κακοτεχνιών. Εχθές  5  Οκτωβρίου  2012  ημέρα  Παρασκευή  προσήλθαν  στον  οικισμό  δυο  υπάλληλοι  από  την  κατασκευάστρια  εταιρία  προκειμένου  να  κάνουν  για  άλλη  μια  φορά  ελέγχους  στα  διαμερίσματα, συγκεκριμένα  σε  ότι  είχε  σχέση  με  τα  καλοριφέρ  και  τα  υδραυλικά.  Θεωρώ  πως  εγώ  και  όχι  με  την  ιδιότητα  του  Προέδρου  του  Συλλόγου  αλλά  με  το  βάρος  (όπου  τουλάχιστον  για  κάποιους  συμπολίτες  μου)  κρίνω  πως  πρέπει  να  καταθέσω  την  άποψη  μου  για  ότι  αφορά  το  μέγα  θέμα  με  τις  κακοτεχνίες  στα  διαμερίσματά  μας  και  την  καταθέτω  γιατί  για  άλλη  μια  φορά  και  λυπάμαι  που  το  λέω  από  την  αρχή  έμεινα  μόνος  να  παλ

οι τρεις μανίες του ανθρώπου

Εικόνα
ΟΙ  ΤΡΕΙΣ  ΜΑΝΙΕΣ  ΤΟΥ  ΑΝΘΡΩΠΟΥ   Με τον τίτλο «Ανθρωπολογία από πραγματιστική σκοπιά» ο Καντ δημοσιεύει το 1798 τα μαθήματά του που αναφέρονται στο ίδιο θέμα, το οποίο προφανώς τον ενδιαφέρει, δεδομένου ότι ο ιδρυτής της κριτικής φιλοσοφίας δίδαξε Ανθρωπολογία στο πανεπιστήμιο επί τριάντα ολόκληρα χρόνια. Στην πραγματικότητα, η καντιανή ανθρωπολογία αποτελείται από μια σειρά μαθημάτων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και των οποίων το αντικείμενο δεν μοιάζει σχεδόν σε τίποτα με αυτό που έχουμε συνηθίσει σήμερα να ονομάζουμε ανθρωπολογία. Για τον Καντ ο όρος βρίσκεται πολύ κοντά στο ετυμολογικό του περιεχόμενο και σημαίνει «αυτό στο οποίο ο άνθρωπος, ως υποκείμενο ελεύθερης δραστηριότητας, έχει μετατρέψει ή πρέπει να μετατρέψει τον εαυτό του». Από τη σκοπιά αυτή, η ανθρωπολογία εξετάζει τον άνθρωπο ως πολίτη του κόσμου και ενδιαφέρεται ειδικά για τη δεύτερη φύση του ανθρώπου, αυτήν που προκύπτει από τις συνήθειές του. Ανάμεσα στα θέματα που εξετάζει η ανθρωπολογ
Εικόνα
Οι 10 Θεμελιώδεις Αρχές του Γκάντι Δεν χρειάζεται εισαγωγή για τον Μαχάτμα Γκάντι. Όλοι γνωρίζουμε για τον άνθρωπο που οδήγησε το 1947 τους Ινδούς στην ανεξαρτησία από την Βρετανική κυριαρχία . Παρακάτω είναι οι θεμελιώδεις αρχές  που σύμφωνα με τον Γκάντι, πρέπει να υπάρχουν στην ζωή μας : _____________ 1. «Πρέπει εσύ να αποτελείς την αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο Εάν αλλάξεις τον εαυτό σου, θα αλλάξεις τον κόσμο σου. Εάν αλλάξεις τον τρόπο σκέψης σου, τότε θα αλλάξουν οι ενέργειές σου, αλλά και το πώς αισθάνεσαι. Και με αυτόν τον τρόπο ο κόσμος γύρω σου θα αλλάξει. Όχι μόνο γιατί πλέον θα βλέπεις το περιβάλλον σου μέσω νέων «φακών» σκέψης και συναισθημάτων, αλλά και γιατί η αλλαγή μέσα σου μπορεί να σου επιτρέψει να αναλάβεις δράση με τρόπους που δεν είχες ποτέ φανταστεί. 2. «Κανείς δεν μπορεί να με πειράξει χωρίς την άδειά μου» Το τι νιώθεις και το πώς αντιδράς σε κάτι, είναι πάντα δική σου επιλογή. Μπορεί να υπάρχει ένας «κανονικός» ή ένας κοινός τ